Artikel disini diambil dari buku, laman2 lain.... jika ingin copy sila sertakan nama penulis terutama artikel/bahan bacaan yang diambil daripada buku... semoga penulis buku ini mendapat ganjaran yang baik dari Allah s.w.t... untuk kebaikan semua... (^_^)

Rabu, 8 Februari 2012

citer 2012

Alhamdulillah pok him dah baik dari demam... jadi...sabtu nih pi belajar keta lagi..insyaallah

relax ckit sabtu nih...tidak la serabut kepala nih...asyik nak marah je keje... kadang2 xleh nak kawal...ku lepas jer...heeee.. bulan 5 nih 25 tahun la...dah besar upenya... tapi aku rasa mcm aku kecik lagi.... apa aktiviti aku esoknya... hari ni pun baru siap check timesheet nih... agak litang pukang jugak atas meja nih..... mintak2 aku lepas ujian naik bukit selasa nih...xmo la xlepas pulak....nanti down tau... ingat ko jpj tuh wase...eeeeee (marah nak naik balik) ...

keje sentiasa ada... kena siap satu2...xbuat nanti lagi timbun... agak boring duk sorang2 kat opis nih... hanya ditemani... komputer, meja, semestinya ingat Allah sentiasa ada.... itu yg terbaik.... tidak la kita rasa xamankan...


petang nih agak panas...panas nih pun dah tak tahan..dahaga... klu kat sana lagi panas... tangan aku pun dah itam nih...heheheheh... willie pun xde cni...ikut jo n naka...dia tidur sana..sekurang2nya dia ada kawankan...idok la boring duk sorang2 nih...aku 2 ari pun xtahan...wuaaaa.... tapi gitu lah...buat taktahu je la.......buat la apa yg patut.... jarang dah nak tulis2 cni..walking2 blog org dah jarang.... ckp pun xbyk mana dah.....myb dah puas kot...myb


k la buat keje pulak yer... sampai cni saje... ^_<

Tiada ulasan:

Catat Ulasan